2012. augusztus 13., hétfő

Díj:)

   Először is köszönöm szépen Borinak, és Dalmának, hogy jelöltek :)

A szabályokról:
- Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
- A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
- 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
- 11 embert meg kell jelölni és linkelni
- Nincs visszaadás/visszajelölés
Kérdéseim:


Magamról:
1. Mindig is itáltam magamról bemutatkozást írni >.<
2.Majdnem egy hónapja lettem 13 éves.
3. 3 tesóm van.
4. És van egy ikertestvérem (Zsuzsi)
5. A kedvenc sorozatom a Mentalista <3
6. 2 és fél éve cserkészkedem.
7. Szeretek olvasni, gépezni, énekelni, írni, stb.
8. Szeretnék eljutni egyszer Párizsba ^^
9. Írás közben gyakran van ihlethiányom.
10. Van egy dzsungáriai törpehörcsögöm (Mandula), akit mostanában eléggé elhanyagolok :((
11. Sokszor kezdtem könyvet írni, de sosem volt hozzá türelmem.


Kérdések-válaszok

Bori kérdései:
-Példaképed? Nincsen:(
-Ha választanál, akkor India, vagy Kína? India
-Idősebb korodban el szeretnél költözni külföldre? Inkább nem :)
-Kedvenc idézeted? Konkrétan egy kedvenc idézetem nincsen, és az idézeteket, amiket olvasok és tetszenek, mindig elfelejtem >.<
-Kedvenc színészed? Johnny Depp <3
-Játszol valamilyen hangszeren?(Ha igen min? Ha nem zenélsz, min szeretnél?) Gitáron.
-Gondolkoztál már azon, hogy nem írod tovább a blogod? Elég sokszor :/
-Milyen szakmát szeretnél felnőtt korodban? Erre még nem tudok válaszolni, majd meglátjuk
-Ki a kedvenc szereplőd a szentjohannagimiből? Ömm mindenkit szeretek a Szjg-ből, de talán Dave, és Cortez
-Voltál már szerelmes Cortezbe, ami közben olvastad a könyvetKi nem? ;)
-Egy legjobb barát, és sok ismerős, vagy több barát, de egy igaz sem? Egy legjobb barát és sok nagyon jó barát :)




Mi ösztönzött arra,hogy elkezdd írni a blogodat? Ez a történet régóta kerekedett, bennem, de egyik nap úgy ébredtem fel, hogy na, ezt muszáj leírnom, és aztán megcsináltam blognak is.
Mi a 3 jó tulajdonságod? Ha lehet akkor erre a két kérdésre nem válaszolnék, mert a jónál egoista, a rossznál nagyon önkritikus tulajdonságokat írnék :)
Mi a 3 rossz tulajdonságod?
Szeretnél írással foglalkozni?  Hááát, szeretnék, de nem hiszem hogy író leszek
Mióta írsz?  Már ovi óta tudok írni :DD mármint a blogomat? Júniusban kezdtem.
Kb hány blogot olvasol?   4-et, többre nincs időm.
Gondolkodtál már azon,hogy abbahagyod az írást?  Szerintem mindenki, aki ír gondolt már erre :/
Nálad mi a tipikus "álom pasi"?  Cortez , Zsolti és még... talán Zsák összegyúrása.
Kedvenc gyümölcsöd?  Mindig más, most a nektarin.
Kedvenc színed?  Piros
Szerinted melyik jobb?Színes,boldogabb megjelenés,vagy egyhangú,unalmasabb,de elegáns? Az 1.

Mivel nem olvasok túl sok és akiket jelölnék, ők küldték nekem a jelölést/ már jelölték őket, szóval a kérdéseket is kihagyom :)

Amúgy a kövi fejezetet valamikor ezen a héten teszem fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése